Εμφανίζονται αιτήματα για δέσμευση ημερομηνίας κατάθεσης σε εκκρεμότητα, που υποβάλλονται όταν διαπιστώνεται ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες ημερομηνίες, που να επιτρέπουν την κατάθεση αιτήματος εντός μηνός από τη λήξη της άδειας που ανανεώνεται. Το αίτημα απευθύνεται μέσω του συστήματος στην αρμόδια Υπηρεσία, ώστε να δεσμευθεί με δικές της ενέργειες ημερομηνία κατάθεσης.
Μέσω της υπηρεσίας παρουσιάζεται η παρακάτω πληροφορία:
α/α | Ο αριθμός αναφοράς της αίτησης για ραντεβού |
Υπηρεσία | Η Υπηρεσία στην οποία απευθύνεται το αίτημα |
Ιδιότητα | Η ιδιότητα του χρήστη που δέσμευσε το ραντεβού (ο ίδιος ή γονέας/κηδεμόνας) |
Είδος | Το είδος του αιτήματος |
Ενδιαφερόμενος | Τα στοιχεία του προσώπου το οποίο αφορά το αίτημα |